Hosam kordi forex trading


Przegląd Nano4x OSTRZEŻENIE: Komisja ds. Usług Finansowych Mauritius wydała ostrzeżenie, że Nano4x nieprawidłowo twierdzi, że jest licencjonowany przez FSC. KLIKNIJ TUTAJ, aby zobaczyć ostrzeżenie na stronie internetowej FSC. Maj 2017: Obecnie jest to sprawa Fora Handlowego FPA z werdyktem Guilty przeciwko temu pośrednikowi. FPA uważa to za kolejny powód do zachowania ostrożności w odniesieniu do tej firmy. Wrzesie 2017: Jest jeszcze drugi werdykt werdyktu werdyktu handlowego FPA Trader z tym brokerem. Do czasu rozwiązania tych problemów, FPA zaleca szczególną ostrożność w odniesieniu do tego pośrednika. Zalecamy wszystkim klientom sprawdzenie, czy możliwe jest wycofanie. Strona jest wyłączona. Firma wydaje się być nieobecna. Wydanie eskalowane do Traders Court Sanito vs. Nano4x GUILTY Chcę uzupełnić wyjaśnienie mojej sprawy: Wsparcie Nano4x wspomniało w swoim e-mailu z dnia 10 października 2017 r., Że: Możesz zarejestrować się jako IB i uzyskać rabaty z Twojego konta handlowego. To nie jest uniemożliwione w Nano4x. Oddział Nano4x Affiliate Dept wspomniał w swoim e-mailu z dnia 20 października 2017 r .: że nasz IB otrzyma nagrody z każdego handlu (od 10 USD za sztukę). W listopadzie 2017 otwieram moje pierwsze konto handlowe z numerem Nano4x 688178 i przelewem mój wstępny depozyt w wysokości 2000 USD. W połowie stycznia 2017 r. Mój robot może działać bardzo zyskownie z moim drugim kontem handlowym z Nano4x 688508. Około 12 lutego 2017 r. Nano4x zwiększyło rozpiętość ponad 0,6 pipsów, dzięki czemu mój robot nie może dalej działać. Potem postanowiłem zażądać pełnego wycofania z Nano4x za kwotę 11647 USD. Po wysłaniu kilku e-maili z prośbą o wycofanie otrzymałem odpowiedź od firmy Nano4x: - jeśli jesteś partnerem i masz rachunek handlowy, możesz mieć rabaty tylko 3 USD, a nie 10 USD. - nie mogliśmy kontynuować operacji na duplikacie konta zabezpieczającego z powodu niewystarczającej liczby funduszy. - nasze duplikaty rachunku zabezpieczającego zostały wycofane z Twojego obrotu, także ze względu na niewystarczające fundusze. - Pomimo utraty pieniędzy na nasze konto hedgingowe, możemy Ci przekazać: kredyt 11467 - 4999 49993.33 7969 USD, z 2 wymaganiami: 1. Musisz zrobić 797 partii przed tobą. Czy firma WD może uzyskać pełną kwotę z Twojego konta 2. Do 797 Działek nie będziemy płacić rabaty. Odpowiedziałem Nano4x w moim e-mailu z dnia 9 kwietnia 2017 roku: - Proszę, zapłać i przelać na moje konto bankowe tylko mój początkowy depozyt i moje zyski 11647 - 4999 6648 USD. - Proszę unikać wszystkich rabatów w wysokości 4999 USD i zamknąć konta: 687895, 688178 i 688508, ponieważ mój robot nie może działać z obecnymi spreadami. Z moim adresem e-mail z dnia 12 kwietnia 2017 r .: - W przypadku mojej rezygnacji z polecenia Ref: 893312, z dnia 20 lutego 2017 r. Za kwotę 11647,09 USD, proszę zapłacić mi i przelać na moje konto bankowe nie mniej niż 6648 USD i nie później niż 17 Kwiecień 2017. - W przeciwnym razie, zarejestrujesz rejestr Nano4x w folderze armii armii Forex Forex, a jeśli to konieczne, zgłoszę sprawę do Sądu Handlowego FPA. Do tej pory Nano4x nie rozpatrzył mojego wniosku o wycofanie. Moje ostatnie 3 bilety na portalu klienta Nano4x zostały przez nie zamknięte bez komentarza i odpowiedzi. 2017-04-25 1Star Nano4x jest straszny. Nano4x Przegląd OSTRZEŻENIE: Komisja ds. Usług Finansowych Mauritius wydała ostrzeżenie, że Nano4x nieprawidłowo twierdzi, że jest licencjonowany przez FSC. KLIKNIJ TUTAJ, aby zobaczyć ostrzeżenie na stronie internetowej FSC. Maj 2017: Obecnie jest to sprawa Fora Handlowego FPA z werdyktem Guilty przeciwko temu pośrednikowi. FPA uważa to za kolejny powód do zachowania ostrożności w odniesieniu do tej firmy. Wrzesie 2017: Jest jeszcze drugi werdykt werdyktu werdyktu handlowego FPA Trader z tym brokerem. Do czasu rozwiązania tych problemów, FPA zaleca szczególną ostrożność w odniesieniu do tego pośrednika. Zalecamy wszystkim klientom sprawdzenie, czy możliwe jest wycofanie. Strona jest wyłączona. Firma wydaje się być nieobecna. Wydanie eskalowane do Traders Court Sanito vs. Nano4x GUILTY Chcę uzupełnić wyjaśnienie mojej sprawy: Wsparcie Nano4x wspomniało w swoim e-mailu z dnia 10 października 2017 r., Że: Możesz zarejestrować się jako IB i uzyskać rabaty z Twojego konta handlowego. To nie jest uniemożliwione w Nano4x. Oddział Nano4x Affiliate Dept wspomniał w swoim e-mailu z dnia 20 października 2017 r .: że nasz IB otrzyma nagrody z każdego handlu (od 10 USD za sztukę). W listopadzie 2017 otwieram moje pierwsze konto handlowe z numerem Nano4x 688178 i przelewem mój wstępny depozyt w wysokości 2000 USD. W połowie stycznia 2017 r. Mój robot może działać bardzo zyskownie z moim drugim kontem handlowym z Nano4x 688508. Około 12 lutego 2017 r. Nano4x zwiększyło rozpiętość ponad 0,6 pipsów, dzięki czemu mój robot nie może dalej działać. Potem postanowiłem zażądać pełnego wycofania z Nano4x za kwotę 11647 USD. Po wysłaniu kilku e-maili z prośbą o wycofanie otrzymałem odpowiedź od firmy Nano4x: - jeśli jesteś partnerem i masz rachunek handlowy, możesz mieć rabaty tylko 3 USD, a nie 10 USD. - nie mogliśmy kontynuować operacji na duplikacie konta zabezpieczającego z powodu niewystarczającej liczby funduszy. - nasze duplikaty rachunku zabezpieczającego zostały wycofane z Twojego obrotu, także ze względu na niewystarczające fundusze. - Pomimo utraty pieniędzy na nasze konto hedgingowe, możemy Ci przekazać: kredyt 11467 - 4999 49993.33 7969 USD, z 2 wymaganiami: 1. Musisz zrobić 797 partii przed tobą. Czy firma WD może uzyskać pełną kwotę z Twojego konta 2. Do 797 Działek nie będziemy płacić rabaty. Odpowiedziałem Nano4x w moim e-mailu z dnia 9 kwietnia 2017 roku: - Proszę, zapłać i przelać na moje konto bankowe tylko mój początkowy depozyt i moje zyski 11647 - 4999 6648 USD. - Proszę unikać wszystkich rabatów w wysokości 4999 USD i zamknąć konta: 687895, 688178 i 688508, ponieważ mój robot nie może działać z obecnymi spreadami. Z moim adresem e-mail z dnia 12 kwietnia 2017 r .: - W przypadku mojej rezygnacji z polecenia Ref: 893312, z dnia 20 lutego 2017 r. Za kwotę 11647,09 USD, proszę zapłacić mi i przelać na moje konto bankowe nie mniej niż 6648 USD i nie później niż 17 Kwiecień 2017. - W przeciwnym razie, zarejestrujesz rejestr Nano4x w folderze armii armii Forex Forex, a jeśli to konieczne, zgłoszę sprawę do Sądu Handlowego FPA. Do tej pory Nano4x nie rozpatrzył mojego wniosku o wycofanie. Moje ostatnie 3 bilety na portalu klienta Nano4x zostały przez nie zamknięte bez komentarza i odpowiedzi. 2017-04-25 1Star Nano4x jest straszny. Jesteście przedsiębiorcą lub hazardzistą Każdy rentowny przedsiębiorca, którego znam, testuje jego strategie na rynku rzeczywistym, zanim zacznie ich handlować. Można to zrobić ręcznie, ale można zaoszczędzić wiele czasu, automatycznie sprawdzając pomysły. Kreator EA dla nowych handlowców i nie-programistów Jeśli nie jesteś programistą, prawdopodobnie nie możesz sobie pozwolić, aby zawsze zatrudniać kogoś do kodu EA dla Ciebie - a następnie kody każdej korekty lub każdego nowego pomysłu. Dzięki Kreatorowi EA masz całkowitą kontrolę, co oznacza, że ​​możesz utworzyć własny system obrotu, a następnie łatwo dostosować go lub poprawić, aż będzie idealny. Ponadto, jeśli ktoś mówi Ci, co działa i stara się przekonać użytkownika, że ​​ich najnowszy zautomatyzowany system obrotu jest najlepszą rzeczą od krojonego chleba, nie musisz słuchać, bo możesz zbudować swój własny. Teraz możesz kontrolować własne transakcje i rozwijać własny zautomatyzowany system handlu. EA Wizard jest dla profesjonalnych handlowców StrategyQuant EA Wizard jest również rozwiązaniem dla doświadczonych i profesjonalnych handlowców z forex. Jeśli zawsze chcesz zautomatyzować system handlu, teraz możesz to zrobić, nie płacąc setkom setek programistów ani nawet tysięcy dolarów. I nie musisz martwić się o to, czy ostateczny produkt, który otrzymasz od jakiegoś outsourcingu programista będzie działał, czy nie. Będziesz mógł z łatwością tworzyć własny zautomatyzowany system oparty na własnych, dochodowych systemach, które ręcznie śledzisz dzisiaj. W dłuższej perspektywie StrategyQuant EA Wizard pozbawi Cię więcej czasu i pozwala eksperymentować z nowymi i innymi zyskownymi systemami handlowymi, aby zarobić jeszcze więcej pieniędzy z Twojego obrotu. Oglądaj ten film, aby zobaczyć strategię zyskownego EA Oglądaj, jak tworzyć korzystną strategię breakoutu EURUSD w EA Wizard tylko w ciągu 5 minut, bez żadnego programowania. Jest to jedna z strategii, które Im zastanawia się nad moją prawdziwą ofertą. Im ujawnia kompletną strategię tutaj. Kliknij film, aby zobaczyć zaawansowany przykład Kreatora EA. Pliki z filmu wideo (bezpłatnie): Kliknij plik prawym przyciskiem i wybierz Zapisz jako. Tworzenie profesjonalnych doradców bez pisania kodu StrategyQuant EA Wizard jest bardzo prosty w obsłudze. Nie potrzebujesz żadnych umiejętności programistycznych, wszystko jest intuicyjne i łatwe do zrozumienia. Nie ważne jak skomplikowana jest strategia, zawsze można ją rozbić na proste reguły handlowe. Reguły handlowe są definiowane przez relację IF-THEN - jeśli jest ważny warunek (na przykład jakiś wskaźnik przecina powyżej określonej wartości) THEN podejmuje się działanie (na przykład otwiera się pozycja). Czy możesz tworzyć reguły, takie jak te poniżej? Wszystko, co musisz zrobić, aby EA mogło definiować nieograniczoną liczbę takich reguł i wdrożyć takie rzeczy, jak zatrzymania trailing, przenoszenie Stop Loss to Break Even, otwieranie wielu pozycji lub częściowych wyjść. Dokonywanie EA z takimi funkcjami wymagałoby zwykle zaawansowanej wiedzy programistycznej, ale przy użyciu Kreatora EA jest tak proste, jak wybór funkcji i ustawienie jego wartości. EA Wizard robi resztę - to naprawdę nie może być prostsze niż to. Generuj ekspertów z pełnym kodem źródłowym Każda tworzona strategia może zostać zapisana jako doradca eksperta MetaTrader4 z pełnym kodem źródłowym. Nic nie jest ukryte, nie ma ochrony kodu. Nowy robot EA jest Twoim użytkownikiem, testowaniem wstecznym lub nawet sprzedażą przykładów EA Aby pomóc Ci rozpocząć pracę z programem, przedstawiliśmy kilka przykładów najbardziej popularnych strategii bezpośrednio do programu. Wystarczy wybrać odpowiedni przykład i kliknąć na Wczytaj tę próbkę, aby ją otworzyć. Następnie można sprawdzić jego logikę lub wykorzystać ją jako punkt wyjścia do tworzenia własnej strategii handlowej. Zrobiłem moją pierwszą rentowną ea ostatniej nocy Gratulacje na to oprogramowanie, Im nie ma wielkiego eksperta na FX, ale to jest całkiem sporo zabawy i zrobiłem mój pierwszy zyskiem ea ostatniej nocy, po prostu muszę go poprawić. Mike (jaggermikester na forum forex) Ile to kosztuje Wierzę, że jakość ma swoją cenę, ale jednocześnie chcę, aby narzędzie było przystępne dla każdego poważnego przedsiębiorcy. Ile pieniędzy zostało już wydanych na systemy handlowe, które nie działają Ile kosztowałeś takich systemów kosztem Twojego konta na utraconych sieciach Używając StrategyQuant EA Wizard otrzymasz zwrot z lepszych wyników Twojego handlu. szybsze testowanie nowych pomysłów na dane historyczne lub automatyczne automatyzowanie handlu i oszczędność czasu spędzonego przed komputerem. Dostaniesz kompletny program gotowy do użycia natychmiast po zamówieniu. Inwestuj w swój sukces EA Kreator to nie tylko oprogramowanie, w jednym pakiecie będziesz otrzymywać: możliwość budowania jakiejkolwiek EA, której potrzebujesz, nawet użyj wielu harmonogramów i niestandardowych wskaźników StrategyQuant EA Wizard (zgodny ze Windows) - łatwy w obsłudze twórca strategii, który może tworzyć złożone strategie w prosty sposób Wsparcie poczty elektronicznej. dzięki czemu można się z nami skontaktować, jeśli potrzebujesz pomocy lub poradnictwa Lifetime przyszłych aktualizacji - ciągle doskonalimy system, więc ciągle dodajemy nowe funkcje Dodatkowe bonusy Bonus 1 - Kompletny system Forex Morning Trade z EA To nie żart, jako bonus do EA Wizard otrzymasz kopię mojego systemu Forex Morning Trade, z jego EA nowo utworzonym w EA Wizard. Oznacza to, że możesz modyfikować FMT EA samodzielnie Dla tych, którzy tego nie wiedzą - ForexMorningTrade to udany system komercyjny, który stworzyłem w 2017 roku. Był bestsellerem od dwóch lat i nie bez powodu. Dzięki wprowadzeniu Kreatora EA Im zatrzymania sprzedaży FMT, możesz go pobrać tylko jako część EA Wizard Po utworzeniu własnej EA należy ją przetestować w MT4. Podsumowanie testów EA w programie MetaTrader4 jest dość proste, ale nadal jest wiele rzeczy do obejrzenia. Czy wiesz, że można uzyskać różne wyniki testów podczas testowania testów w Twoim EA W tym podręczniku dowiesz się, jak wykonać testy zwrotu w sposób prawidłowy - od uzyskania danych historycznych w celu skonfigurowania MetaTrader4, aby wyniki były spójne i porównywalny. Bonus 3 - Wskaźniki sygnałów handlowych z algorytmem StrategyQuant EA Wizard generuje tylko EA. Może również generować wskaźniki, które pokaże Twoje reguły handlowe na wykresie, umożliwiając wyświetlanie prawidłowych sygnałów kupna lub sprzedaży. Możesz zobaczyć bezpośrednio na wykresie, jeśli twój pomysł handlowy działa lub co można zrobić, aby go poprawić. Wygenerowany wskaźnik może również wysyłać powiadomienia o sygnałach handlowych, aby powiadomić Cię o wprowadzeniu dźwięku lub adresu e-mail. Co mówią nasi użytkownicy To jest tak FAST i FUN używać EA Wizard Jestem programistą i mogłem napisać własne EAs. ale zamiast tego używam EA Wizarda. Dużo szybsza i przyjemniejsza wygenerowany wygenerowany kod jest czysty i zawsze zawierał poprawione i sprawdzone części. Doświadczeni programiści mogą dostosować wynik do ich życzenia. Funkcje niestandardowe w wersji 1.6 są ostatecznym narzędziem do tworzenia cokolwiek chcesz. Uwierz mi, że nigdy nie chcesz tworzyć EA z ziemi :) Generowanie pomysłu w wskaźniku jest również geniuszem. O wiele łatwiej zobaczyć, jak pomysł będzie się sprawdzał. Oprogramowanie jest AWESOME Tylko być w stanie wypróbować różne pomysły handlowe w rozsądnym czasie i przetestować je są wspaniałe. Czekamy na aktualizację. Dzięki, i dobrze się bawię, kocham Kreatora EA i używam go dużo Kocham Kreatora EA i używam go dużo. Nie wiedziałem nic o programowaniu w MT4 i często chciałem napisać EA. Teraz Twój program sprawił, że możliwe. Używam go dużo i teraz zmuszony jestem do nauki funkcjonalności różnych wskaźników MT4. Nie jestem ekspertem, więc nie potrafię komentować jego zdolności, ale wiem, że robi się to z moich podstawowych rzeczy. Kiedy używam tego bardziej i staję się bardziej wszechstronny w MT4, będę w stanie skomentować, jak dobrze jest, ale teraz jest dobrze, co chcę zrobić. Jedną z rzeczy, na którą jestem zadowolony, jest bardzo dobre wsparcie, jakie oferuje. Naprawdę pomogłeś mi zrozumieć, jak z niego korzystać. Kocham EA Wizard to naprawdę pomogło mi przetestować strategie, które zawsze chciałam Bardzo dziękuję. Uwielbiam EA Wizard to naprawdę pomogło mi przetestować strategie zawsze chciałem. Oprogramowanie jest niewiarygodnie łatwe w obsłudze. Dosłownie zrobiłem kilka kliknięć i opracowałem fantastyczny wyznawca EA. Reguły klonowania oszczędzają prawie połowę czasu. Wiem, że dokonałem dobrej inwestycji w to oprogramowanie. Trzymaj się wspaniałej pracy. mogę tylko powiedzieć, że EA WIZARD AWESOME jestem handlowcem na rynku Forex, ale zbyt leniwy, by monitorować mój handel. Wybrałem więc StrategyQuant EA Wizard do stworzenia automatycznego robota forex opartego na moim systemie handlowym. I co mogę powiedzieć tylko EA WIZARD AWESOME Z łatwością korzystania z tego oprogramowania, mogę zrobić mój własny Super Profit Machine, który może handlu dla mnie 245 bez podnoszenia palca. Trzy dni do trzech godzin. To, jak długo trwało to i jak długo to trwa. Trzy dni do trzech godzin. To, jak długo trwało to wcześniej i jak długo to trwa, aby stworzyć prostą, eksperymentalną EA. Nie mogę Ci podziękować. I kosztem, prawie jestem gotów zapłacić dwa razy za potężny program. I wsparcie było wspaniałe. I tak więcej, nowa wersja dodała znacznie większej elastyczności. Cokolwiek będę dalej, wezmę to. Jim Whitfield Albuquerque Nowy Meksyk Kup teraz i pobieraj wszystko natychmiast Natychmiast jestem pewien, że EA Wizard pomoże Ci utworzyć własną EA lub wskaźnik, aby przetestować swoje pomysły handlowe i zarabiać na rynku Forex. Pamiętaj, że możesz wypróbować system przez 30 dni bez żadnego ryzyka. Jeśli w dowolnym momencie nie czujesz, że produkt jest warty pieniędzy, możesz zwrócić go z powrotem w celu uzyskania pełnego zwrotu. Życzę Państwu sukcesu i szczęśliwego handlu, chcesz bezpłatnie otrzymywać licencję EA Wizard Możesz uzyskać pełną licencję EA Wizard jako bonus przy zakupie StrategyQuant Pro. 100 Gwarancja satysfakcji Nie ryzykujesz niczego. Jeśli jesteś niezadowolony z Kreatora EA z jakiegokolwiek powodu w ciągu pierwszych 30 dni po zakupie, po prostu napisz do nas e-mail i nie zwrócę Ci zakupu, nie zadano żadnych pytań. Chcemy, abyś był zadowolony z StrategyQuant EA Wizard, a jeśli nie jesteś wtedy nie chcemy twoich pieniędzy. Pamiętaj, że jeśli otrzymasz zwrot, zrezygnujesz z prawa do korzystania z produktu. Skontaktuj się ze mną pod adresem u dołu strony, jeśli masz pytania dotyczące zakupu lub chcesz zażądać zwrotu. VAT dla kupujących oparty na płatności w UE jest obsługiwany przez MyCommerce. Jest to produkt cyfrowy, cały pakiet będzie dostępny do natychmiastowego pobrania i rozpoczęcia natychmiast po zamówieniu. NIE otrzymasz pakietu fizycznego wysyłanego do Ciebie pocztą. Pojedyncza licencja może być używana na jednym komputerze jednocześnie. Jeśli chcesz uruchomić program na wielu komputerach, skontaktuj się z nami i dobrze wygeneruj nowe licencje dla rozsądnej liczby dodatkowych komputerów za darmo.

Comments